Produktbild
Mary Talbot

Media Discourse

Representation and Interaction

Buch

This lively and accessible study of media and discourse combines theoretical reflection with empirical engagement, and brings together insights from a range of disciplines. Within media and cultural studies, the study of media texts is dominated by an exclusive focus on representation. This book adds long overdue attention to social interaction.The book is divided into two sections. The first outlines key theoretical issues and concepts, including informalisation, genre hybridisation, positioning, dialogism and discourse. The second is a sustained interrogation of social interaction in and around media. Re-examining issues of representation a… Mehr

CHF 36.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Alia, Valerie (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-7486-2348-8
  • EAN: 9780748623488
  • Produktnummer: 20569905
  • Verlag: Edinburgh University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 208 S.
  • Masse: H35.0 cm x B30.7 cm x D1.2 cm 272 g
  • Abbildungen: 3 line drawings
  • Gewicht: 272
  • Sonstiges: Undergraduate

Über den Autor


Mary Talbot

25 weitere Werke von Mary Talbot:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.