Produktbild
Michael (Hrsg.) Mortell

Making Strategy Count in the Health and Human Services Sector: Lessons Learned from 20 Organizations and Chief Strategy Officers

Buch

Describes the role of strategy in health and human services organisations and present tools and methods that have the greatest potential to enhance the effectiveness and resilience of these groups. The book is based on the findings of a long-term pilot project, The Alliance for Children and Families Strategy Counts initiative, which focused on various strategies and their effective deployment to enhance the social impact of nonprofit human service organisations.

CHF 78.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Hansen-Turton, Tine (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-8261-2975-8
  • EAN: 9780826129758
  • Produktnummer: 15324802
  • Verlag: Springer Pub
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 344 S.
  • Masse: H22.6 cm x B15.0 cm x D1.8 cm 454 g
  • Auflage: New
  • Gewicht: 454

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.