Produktbild
Arne L. (Hrsg.) Bygdås

Media Management and Digital Transformation

Ebook (PDF Format)

Media Management and Digital Transformation provides novel and empirically rich insights into the tensions, struggles and innovations of news making and managing in media organizations. From an empirically grounded perspective this book investigates how the 'buzz' of new technology tends to prevent management from seeing which changes are needed and indeed possible to make in the newsroom. It presents ground-breaking research showing that fostering ingenious, innovative solutions can be created from within organizations by engaging and allowing employees to recognize problems, reflect and experiment with new ways of working, using technology… Mehr

CHF 44.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Clegg, Stewart (Hrsg.) / Hagen, Aina Landsverk (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-429-95414-6
  • EAN: 9780429954146
  • Produktnummer: 31491333
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 178 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 6'317 KB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 4 schwarz-weiße Abbildungen, 4 schwarz-weiße Zeichnungen, 3 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Arne L. Bygdås is Senior Researcher at the Work Research Institute at Oslo Metropolitan University, Norway.Stewart Clegg is Distinguished Professor of Management and Organization Studies at the University of Technology Sydney, Australia.Aina Landsverk Hagen is Senior Researcher at the Work Research Institute at Oslo Metropolitan University, Norway.

3 weitere Werke von Arne L. (Hrsg.) Bygdås:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.