Produktbild
Harvard Business Review

HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with featured article Marketing Myopia, by Theodore Levitt)

Ebook (EPUB Format)

NEW from the bestselling HBR's 10 Must Reads series.Stop pushing products-and start cultivating relationships with the right customers.If you read nothing else on marketing that delivers competitive advantage, read these 10 articles. We've combed through hundreds of articles in the Harvard Business Review archive and selected the most important ones to help you reinvent your marketing by putting it-and your customers-at the center of your business.Leading experts such as Ted Levitt and Clayton Christensen provide the insights and advice you need to:. Figure out what business you're really in. Create products that perform the jobs people nee… Mehr

CHF 29.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Christensen, Clayton M. / Levitt, Theordore / Kotler, Philip / Reichheld, Fred
  • ISBN: 978-1-4221-9152-1
  • EAN: 9781422191521
  • Produktnummer: 22227857
  • Verlag: Harvard Business Review Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 224 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 9'864 KB

Über den Autor


Harvard Business Review, Clayton M. Christensen, Theordore Levitt, Philip Kotlerand Fred Reichheld

100 weitere Werke von Harvard Business Review:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.