Produktbild
Anderson, Steven W (Univ Of Wisconsin-whitewater, Usa)

Strategic Technology Management: Building Bridges Between Sciences, Engineering And Business Management (2nd Edition)

Buch

Covering strategic technology management, this book attempts to bridge business and scientific management practices so as to foster better understanding between the two entities. It also includes interesting case studies on biomedical and renewable technologies.

CHF 115.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Bramorski, Tom (Univ Of Wisconsin-whitewater, Usa) / Tesar, George (Umea Univ, Sweden & Univ Of Wisconsin-whitewater, Usa) (Hrsg.) / Ghosh, Sibdas (Dominican Univ Of California, Usa) (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-86094-926-5
  • EAN: 9781860949265
  • Produktnummer: 3267016
  • Verlag: Imperial College Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 472 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.4 cm x D2.4 cm 674 g
  • Auflage: 2 Revised edition
  • Gewicht: 674
  • Sonstiges: Undergraduate

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.