Produktbild
Michael I. (Hrsg.) Norton

Cambridge Handbook of Consumer Psychology

Ebook (EPUB Format)

Why do consumers make the purchases they do, and which ones make them truly happy? Why are consumers willing to spend huge sums of money to appear high status? This Handbook addresses these key questions and many more. It provides a comprehensive overview of consumer psychology, examining cutting-edge research at the individual, interpersonal, and societal levels. Leading scholars summarize past and current findings, and consider future lines of inquiry to deepen our understanding of the psychology behind consumers' decision making, their interactions with other consumers, and the effects of societal factors on consumption. The Cambridge Hand… Mehr

CHF 65.80

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-316-41518-4
  • EAN: 9781316415184
  • Produktnummer: 24245393
  • Verlag: Cambridge University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 0 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 4'267 KB

3 weitere Werke von Michael I. (Hrsg.) Norton:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.