Produktbild
Lars (Hrsg.) Fuglsang

Innovation as Strategic Reflexivity

Ebook (PDF Format)

This book presents a new view of innovation, seeking to disclose how strategic reflexivity is embodied in specific innovation practices and management roles.From an evolutionary point of view, the contributors argue that firms and organisations are increasingly forced to take into account the growing complexity of the environment. To do this, they

CHF 57.40

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Sundbo, Jon (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-134-48066-1
  • EAN: 9781134480661
  • Produktnummer: 14485866
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2002
  • Seitenangabe: 304 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'794 KB

3 weitere Werke von Lars (Hrsg.) Fuglsang:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.