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Andreas (Hrsg.) Breinbauer

Emerging Market Multinationals and Europe

Challenges and Strategies

Buch

Recently, there have been public concerns about the impact of emerging market multinationals. The expansion of China's multinationals to Europe and the Belt and Road Initiative is a prominent example that has kindled hope but also started to increase awareness of the long-term implications. Based on a systematic analysis of internationalization theories, the role of foreign direct investment and multinational companies combined with in-depth empirical research using case studies in Turkey, Russia, Latin America, Asia and Europe, this timely edited volume addresses opportunities and concerns related to this new trend. It also provides new insi… Mehr

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Produktdetails


Weitere Autoren: Brennan, Louis (Hrsg.) / Jäger, Johannes (Hrsg.) / Nachbagauer, Andreas G. M. (Hrsg.) / Nölke, Andreas (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-030-31290-9
  • EAN: 9783030312909
  • Produktnummer: 33162981
  • Verlag: Springer International Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 292 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D2.1 cm 606 g
  • Auflage: 1st ed. 2019
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 606

Über den Autor


113349319

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