Produktbild
Andrea C. (Hrsg.) Bianculli

Regional Organizations and Social Policy in Europe and Latin America: A Space for Social Citizenship?

Buch

The contributors assess to what extent regional organizations in Europe and Latin America provide a space for the regulation and provision of social policies in the area of social protection, higher education and health. They analyse the impact of regional organizations on social citizenship following political struggle and contestation.

CHF 123.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Ribeiro Hoffmann, Andrea (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-137-49034-6
  • EAN: 9781137490346
  • Produktnummer: 18650623
  • Verlag: Springer Nature
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 317 S.
  • Masse: H21.6 cm x B14.0 cm x D2.1 cm 535 g
  • Auflage: 2016
  • Gewicht: 535

Über den Autor


Juliano A. S. Aragusuku, University of Campinas (UNICAMP), BrazilMarcelo Eduardo Alves da Silva, Federal University of Pernambuco (UFPE), BrazilTonia Bieber, Freie Universität Berlin. Before, GermanyMercedes Botto, Facultad Latinoamericana de Ciencias Sociales (FLACSO), ArgentinaIvan Filipe de Almeida Lopes Fernandes, Faculdades Metropolitanas Unidas (FMU), BrazilMarcelo de Almeida Medeiros, UFPE, BrazilElia Elisa Cia Alves, UFPE, BrazilAlma Espino, Centre for Development Studies (CIEDUR), UruguayStephen Clarkson, University of Toronto, CanadaMiriam Hartlapp, Leipzig University, GermanySteffen Hindelang, Freie Universität Berlin, GermanyStephen Kingah, United Nations University, BelgiumMariely López-Santana, George Mason University, USADaniela Perrotta, University of Buenos Aires (UBA), ArgentinaPía Riggirozzi, University of Southampton, UKLuk Van Langenhove, United Nations University, BelgiumTullo Vigevani, State University of Sao Paulo, Brazil

1 weiteres Werk von Andrea C. (Hrsg.) Bianculli:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.