Produktbild
Manlio Del Giudice

Social Media and Emerging Economies

Technological, Cultural and Economic Implications

Ebook (PDF Format)

How have social media in emerging economies evolved differently from the rest of the world? According to studies and anecdotal evidence, innovations in the use of social media tools occur more frequently in emerging economies than they do in developed markets. The aim of this volume is to show that in emerging regions (such as China, India, and South America) where the participation of stakeholders in the circuit of social media is more active (i.e., greater frequency of contacts and creativity in the elaboration of contents), organizations not only are involved in a set of exchange relations with other social actors but are also embedded in… Mehr

CHF 67.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Della Peruta, Maria Rosaria / Carayannis, Elias G.
  • ISBN: 978-3-319-02490-5
  • EAN: 9783319024905
  • Produktnummer: 16902602
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 107 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'759 KB
  • Auflage: 2014
  • Abbildungen: 3 schwarz-weiße Abbildungen, 2 schwarz-weiße Tabellen, Bibliographie

21 weitere Werke von Manlio Del Giudice:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.