Produktbild
Andrew T. (Hrsg.) Kenyon

New Dimensions in Privacy Law

Buch

The challenges faced by privacy laws in changing technological, commercial and social environments are considered in this broad-ranging examination of privacy law. The book encompasses three overlapping areas of analysis: privacy protection under the general law; legislative measures for data protection in digital communications networks; and the influence of transnational agreements and other pressures toward harmonised privacy standards. Leading, internationally-recognised authors discuss developments across these three areas in the UK, Europe, the US, APEC (Asia-Pacific Economic Cooperation), Australia and New Zealand. Chapters draw on doc… Mehr

CHF 135.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Richardson, Megan (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-521-86074-1
  • EAN: 9780521860741
  • Produktnummer: 2566796
  • Verlag: Cambridge University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 308 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D2.2 cm 628 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 628

Über den Autor


Director of the Centre for Media and Communications Law at the University of Melbourne. Deputy Director of the Centre for Media and Communications Law, University of Melbourne.

18 weitere Werke von Andrew T. (Hrsg.) Kenyon:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.