Produktbild
David Willemsen

The Measurement of Customer Satisfaction

Existing Research, Comparison of Different Methods, and Critical Appraisal

Ebook (EPUB Format)

Research Paper (undergraduate) from the year 2010 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 1,0, RWTH Aachen University (Lehrstuhl Wirtschaftswissenschaften für Ingenieure und Naturwissenschaftler ), language: English, abstract: Only those companies that fully satisfy their customers will be able to maintain a top market position in the long run. Despite the fact that this rule has been known for a very long time, it has drastically gained in importance in the last years. The reasons are multifarious, but three main aspects can be named: the upswing of customer needs, exacerbating competition, and more… Mehr

CHF 34.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-640-83428-0
  • EAN: 9783640834280
  • Produktnummer: 24407736
  • Verlag: Grin Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 75 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 1'298 KB

5 weitere Werke von David Willemsen:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.