Produktbild
Stefan Engeseth

Detective Marketing: Creative Common Sense in Business

Buch

?In his book Detective Marketing, Stefan has succeeded in creating what we always strive for: simplicity, clarity, perfection. Using simple, yet thought-provoking examples, he manages to inspire both creativity and clear-sightedness. His hypothetical cases use humor to tickle the imagination and to shed new light on the role of common sense in marketing and communications.?Claes Andriasson, Director, Absolut Akademi, The Absolut Company?Stefan Engeseth crackles with energy in his book Detective Marketing. He's not afraid to think differently and he does so with the authority of long practical experience. We all need the fresh breeze that blow… Mehr

CHF 17.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Cederquist, Jan (Solist) / Eriksson, Magnus (Illustr.)
  • ISBN: 978-91-631-1389-5
  • EAN: 9789163113895
  • Produktnummer: 9979073
  • Verlag: Engeseth Pub
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2003
  • Seitenangabe: 180 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.3 cm x D1.0 cm 259 g
  • Gewicht: 259

8 weitere Werke von Stefan Engeseth:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.