How Canadians Communicate II
Media, Globalization, and Identity
The follow-up to 2003's How Canadians Communicate, this second volume embarks upon a new examination of Canada's current media health and turns its attention to the impact of globalization on Canadian communication, culture, and identity. This new coll
CHF 45.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Pannekoek, Frits (Hrsg.) / Taras, David (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-55238-224-0
- EAN: 9781552382240
- Produktnummer: 2814130
- Verlag: University of Calgary Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2007
- Seitenangabe: 352 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.8 cm 510 g
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 510
5 weitere Werke von Maria (Hrsg.) Bakardjieva:
Bewertungen
Anmelden