Produktbild
Philip (Hrsg.) Bamber

Teacher Education for Sustainable Development and Global Citizenship

Critical Perspectives on Values, Curriculum and Assessment

Ebook (EPUB Format)

This book examines how educators internationally can better understand the role of education as a public good designed to nurture peace, tolerance, sustainable livelihoods and human fulfilment.Bringing together empirical and theoretical perspectives, this insightful text develops new understandings of education for sustainable development and global citizenship (ESD/GC) and illustrates how these might impact on educational research, policy and practice. The text recognizes the ESD/GC as pivotal to the universal ambitions of UNESCO's Sustainable Development Goals, and focuses on the role of teachers and teacher educators in delivering the appr… Mehr

CHF 47.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-429-76282-6
  • EAN: 9780429762826
  • Produktnummer: 31773654
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 258 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 5'407 KB
  • Abbildungen: 26 schwarz-weiße Abbildungen, 16 schwarz-weiße Fotos, 10 schwarz-weiße Zeichnungen, 3 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Philip Bamber is associate professor of education at Liverpool Hope University, UK.

4 weitere Werke von Philip (Hrsg.) Bamber:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.