Russell W. (Hrsg.) Belk
Handbook of Qualitative Research Methods in Marketing
Buch
Presents a history of qualitative methods in marketing. This book discusses practice in: research paradigms such as grounded theory and semiotics; research contexts such as advertising and brands; data collection methods such as projectives and netnograph; and, data analysis methods such as metaphoric and visual analyses.
CHF 139.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-84720-958-0
- EAN: 9781847209580
- Produktnummer: 34366947
- Verlag: Edward Elgar Publishing Ltd
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2008
- Seitenangabe: 608 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D0.7 cm 207 g
- Gewicht: 207
- Sonstiges: Postgraduate, Research & Scholarly
27 weitere Werke von Russell W. (Hrsg.) Belk:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.