Produktbild
Russell W. (Hrsg.) Belk

Handbook of Qualitative Research Methods in Marketing

Buch

Presents a history of qualitative methods in marketing. This book discusses practice in: research paradigms such as grounded theory and semiotics; research contexts such as advertising and brands; data collection methods such as projectives and netnograph; and, data analysis methods such as metaphoric and visual analyses.

CHF 139.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-84720-958-0
  • EAN: 9781847209580
  • Produktnummer: 34366947
  • Verlag: Edward Elgar Publishing Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 608 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D0.7 cm 207 g
  • Gewicht: 207
  • Sonstiges: Postgraduate, Research & Scholarly

27 weitere Werke von Russell W. (Hrsg.) Belk:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.