Produktbild
Yuko (Hrsg.) Minowa

Gifts, Romance, and Consumer Culture

Ebook (EPUB Format)

How do people communicate their romantic feelings? Gift giving is one way. Giving and receiving of gifts is a characteristic of intimate relationships. Gifts are a message, a form of communication with a tangible material object, about love, affection, or concern for the recipient. The romantic gift evokes a multitude of intertwined meanings: passion, intimacy, affection, persuasion, care, celebration, altruism, and nostalgia. They can also connote the negative images of obligation and reciprocity. Romantic gift giving may be practiced at rituals, during rites of passage, or for casual occasions, to affirm the continued importance of the roma… Mehr

CHF 47.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Belk, Russell W. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-351-38504-6
  • EAN: 9781351385046
  • Produktnummer: 28912478
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 282 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 2'630 KB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 6 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Yuko Minowa is a Professor of Marketing at Long Island University, USA.Russell W. Belk is a Professor of Marketing at Schulich School of Business, York University, Canada..

6 weitere Werke von Yuko (Hrsg.) Minowa:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.