Produktbild
Costas P. (Hrsg.) Constantinou

Professional Development for Inquiry-Based Science Teaching and Learning

Buch

¿This book examines the implementation of inquiry-based approaches in science teaching and learning. It explores the ways that those approaches could be promoted across various contexts in Europe through initial teacher preparation, induction programmes and professional development activities. It illustrates connections between scientific knowledge deriving from the science education research community, teaching practices deriving from the science teachers' community, and educational innovation. Inquiry-Based Science Teaching and Learning (IBST/L) has been promoted as a policy response to pressing educational challenges, including disengageme… Mehr

CHF 122.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Gray, Peter (Hrsg.) / Louca, Loucas (Hrsg.) / Rybska, Eliza (Hrsg.) / Tsivitanidou, Olia E. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-030-08245-1
  • EAN: 9783030082451
  • Produktnummer: 32393784
  • Verlag: Springer International Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 292 S.
  • Masse: H23.3 cm x B15.4 cm x D2.7 cm 435 g
  • Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 2018
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 435

2 weitere Werke von Costas P. (Hrsg.) Constantinou:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.