Produktbild
Douglas (Hrsg.) Brownlie

Celebrity, Convergence and Transformation

Ebook (EPUB Format)

Bringing together the latest thinking on both celebrity brands and celebrity culture from academics specialising in the field of marketing, this book explores a range of insightful contexts in order to add vigour and vitality to our understanding of the connections between celebrities, markets and culture. It unpacks the identity theoretics which have their origins in the turn to celebrity culture and the spectacle and glamour of mass-media practices. In doing so, the contributors hint at new forms of individuation where the line between the virtual and the actual is blurred, and where images of celebrities construct and deconstruct themselve… Mehr

CHF 46.45

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Hewer, Paul (Hrsg.) / Kerrigan, Finola (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-351-74269-6
  • EAN: 9781351742696
  • Produktnummer: 31674358
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 276 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 3'960 KB

Über den Autor


Douglas Brownlie is Professor of Marketing and Consumer Culture in the School of Business, University of Dundee, UK.Paul Hewer is a Reader in the Department of Marketing at Strathclyde University, Glasgow, UK.Finola Kerrigan is a Reader in Marketing and Consumption at the University of Birmingham, UK.

8 weitere Werke von Douglas (Hrsg.) Brownlie:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.