Produktbild
Robert C. Webb

Psychology of the Consumer and Its Development: An Introduction

Buch

An unusually understandable survey of the forces or perception and feeling that determine the purchases we make; the roles played by fashion, fads, and status; and the psychological needs that they fulfill. The book discusses how children become consumers and how they change as they age. Research based throughout, it shows how ads use classical conditioning, harnessing psychological motivation to create image and sell products.

CHF 171.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-306-46073-9
  • EAN: 9780306460739
  • Produktnummer: 1524406
  • Verlag: Springer Nature
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1999
  • Seitenangabe: 362 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.9 cm x D3.3 cm 699 g
  • Auflage: 1999
  • Gewicht: 699

5 weitere Werke von Robert C. Webb:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.