Produktbild
Alexander Brem

The Boundaries of Innovation and Entrepreneurship

Conceptual Background and Essays on Selected Theoretical and Empirical Aspects

Buch

It is commonly accepted that innovation and entrepreneurship are essential ingredients for a company's long-term success. However, both fields have been treated within different scientific disciplines for many years.Alexander Brem presents a comprehensive overview of the theoretical background and recent models in the context of innovation and entrepreneurship. Based on a process-oriented innovation-entrepreneurship framework, the author investigates the integration of market pull and technology push activities in the innovation process. He introduces a model of innovation management in emerging technology ventures, researches gender-related… Mehr

CHF 80.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Voigt, Prof. Dr. Kai-Ingo (Vorb.)
  • ISBN: 978-3-8349-0833-9
  • EAN: 9783834908339
  • Produktnummer: 3411721
  • Verlag: Dt. Universitätsvlg.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 223 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm
  • Abbildungen: schwarz-weiss Illustrationen, Tabellen, schwarz-weiss

Über den Autor


Dr. Alexander Brem promovierte bei Prof. Dr. Kai-Ingo Voigt am Lehrstuhl für Industriebetriebslehre der Universität Erlangen-Nürnberg. Er ist Gründer und Geschäftsführer der VEND consulting GmbH, Nürnberg.

48 weitere Werke von Alexander Brem:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.