Selling Textiles in the Long Eighteenth Century: Comparative Perspectives from Western Europe
Textiles are a key component of the industrial and consumer revolutions, yet we lack a coherent picture of how the marketing of textiles varied across the long 18th century and between different regions. This book provides important new insights into the ways in which changes in the supply of textiles related to shifting patterns of demand.
CHF 135.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Blonde, B. (Hrsg.) / Blondé, Bruno (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-137-29520-0
- EAN: 9781137295200
- Produktnummer: 16709857
- Verlag: Springer Nature
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2014
- Seitenangabe: 238 S.
- Masse: H23.6 cm x B15.5 cm x D2.0 cm 567 g
- Auflage: 2014
- Gewicht: 567
Über den Autor
Edited By Jon Stobart and Bruno Blondé
4 weitere Werke von J. (Hrsg.) Stobart:
Bewertungen
Anmelden