Produktbild
Margaret S. Archer

The Reflexive Imperative in Late Modernity

Buch

What do young people want from life? Using analysis of family experiences and life histories, Margaret Archer concludes her investigation of the role of the 'internal conversation' in mediating between structure and agency. She advances a new theory of relational socialisation and shows how forms of reflexivity may be changing.

CHF 55.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-107-60527-5
  • EAN: 9781107605275
  • Produktnummer: 12119019
  • Verlag: Cambridge University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 354 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.9 cm 513 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 513

50 weitere Werke von Margaret S. Archer:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.