Produktbild
Juan E. (Hrsg.) Mezzich

Person Centered Psychiatry

Ebook (PDF Format)

This book presents an authoritative overview of individualized psychiatry. The text shifts the focus of psychiatry from organ and disease to the whole person as a part of a broader person-centered perspective in medicine.  Written by experts in the field, the text covers the conceptual keystones of that include ethical commitment, a holistic approach, a relationship focus, cultural sensitivity, individualized care, establishment of common ground among clinicians, patients, and families for joint diagnostic understanding and shared clinical decision-making, people-centered organization of services, and person-centered health education and rese… Mehr

CHF 153.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Salloum, Ihsan M. (Hrsg.) / Cloninger, C. Robert (Hrsg.) / Botbol, Michel (Hrsg.) / Christodoulou, George N. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-39724-5
  • EAN: 9783319397245
  • Produktnummer: 22254355
  • Verlag: Springer
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Plattform: PDF
  • Masse: 6'323 KB

Über den Autor


Juan E. Mezzich MD PhDEditor in Chief, International Journal of Person Centered Medicine; Professor of Psychiatry, Icahn School of Medicine at Mount Sinai, New York, USAGeorge N Christodoulou MD PhDHonorary Fellow, World Psychiatric Association;  Former President, World Federation for Mental Health; Professor Emeritus of Psychiatry, University of Athens, Athens, GreeceMichel Botbol MD, Board Director, International College of Person Centered Medicine; Chair, World Psychiatric Association Section on Psychoanalysis in Psychiatry; Professor of Child and Adolescent Psychiatry, University of Western Brittany, Brest, FranceKevin M. Cloninger PhDPresident, Anthropedia Foundation, 

10 weitere Werke von Juan E. (Hrsg.) Mezzich:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.