Produktbild
João J. (Hrsg.) Ferreira

Cooperative and Networking Strategies in Small Business

Buch

The book aims to collect the most recent research and best practices in the cooperative and networking small business field identifying new theoretical models and describing the relationship between cooperation and networks in the small business strategy context. It examines different concepts and analytical techniques better understand the links between cooperative strategies and networks in small business. It also studies the existing economic conditions of network and strategic implications to small business from the point of view of their internal and external consistency. Cooperation and networks is a fashionable topic. It is receiving i… Mehr

CHF 179.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Peris-Ortiz, Marta (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-44508-3
  • EAN: 9783319445083
  • Produktnummer: 20242959
  • Verlag: Springer International Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 224 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D1.8 cm 506 g
  • Auflage: 1st ed. 2017
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 506

20 weitere Werke von João J. (Hrsg.) Ferreira:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.