Produktbild
Warwick Frost

Gastronomy, Tourism and the Media

Buch

This book examines and analyses the connections between gastronomy, tourism and the media. It argues that in the modern world, gastronomy is increasingly a major component and driver of tourism and that destinations are using their cuisines and food cultures in marketing to increase their competitive advantage.

CHF 165.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Laing, Jennifer / Best, Gary / Williams, Kim / Strickland, Paul / Lade, Clare
  • ISBN: 978-1-84541-574-7
  • EAN: 9781845415747
  • Produktnummer: 19754418
  • Verlag: Channel View Publications Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 264 S.
  • Masse: H16.1 cm x B24.3 cm x D2.1 cm 556 g
  • Gewicht: 556
  • Sonstiges: Undergraduate

45 weitere Werke von Warwick Frost:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.