Produktbild
Christine Rackey-Hocke

The Bayer AG - How Knowledge Drives Success

Geheftet

Seminar paper from the year 2001 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 2, Cologne Business School Köln, course: Knowledge Management (Marketing), language: English, abstract: Every day we are faced with an increasing amount of information and it is becoming more and more difficult to find the really important parts.And all this in a time in which decisions must be made more rapidly than ever before.Nowadays, knowledge is the most important productive factor by representing the real dif-ferentiation potential for people and companies - knowledge is a matter of surviva… Mehr

CHF 11.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-656-17072-3
  • EAN: 9783656170723
  • Produktnummer: 12942816
  • Verlag: GRIN Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 16 S.
  • Masse: H21.1 cm x B14.9 cm x D1.7 cm 37 g
  • Auflage: 1. Auflage
  • Gewicht: 37

16 weitere Werke von Christine Rackey-Hocke:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.