Produktbild
James J. (Hrsg.) Zhang

International Sport Business Management

Issues and New Ideas

Ebook (PDF Format)

This book showcases new research in sport business management around the world, offering a platform for the international exchange of ideas, best practices and scientific inquiries in a globalized sport economy. Featuring work from leading sport management scholars from around the world - including North America, South America, Europe, Africa and Asia - the book addresses a variety of global, regional, national, and community issues that are central to successful sport management. Combining both qualitative and quantitative studies, it explores key themes such as the emergent environment, managing change, organizational transformation, the ap… Mehr

CHF 47.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Pitts, Brenda G. (Hrsg.) / Johnson, Lauren M. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-00-037535-0
  • EAN: 9781000375350
  • Produktnummer: 35073890
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 344 S.
  • Plattform: PDF
  • Abbildungen: 23 schwarz-weiße Abbildungen, 23 schwarz-weiße Zeichnungen, 30 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


James J. Zhang is Professor of Sport Management and Director of the International Center for Sport Management (ICSM) at the University of Georgia, USA. Brenda G. Pitts is Professor Emerita of Sport Business Management; and is a Speaker, Author, Scholar, and Consultant on Sport Business Marketing. Lauren M. Johnson is a Ph.D. student in the sport management and policy program at the University of Georgia, USA.

31 weitere Werke von James J. (Hrsg.) Zhang:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.