Marketing Library and Information Services II
A Global Outlook
With contributions from library and information professionals (practitioners, researchers, faculty members, consultants, and others), Marketing Library and Information Services: A Global Outlook highlights a variety of exemplary LIS marketing practices and efforts from around the globe. The following broad topics are explored: changing marketing concepts; marketing library and information services in different countries; marketing library and information services in different kind of libraries; web-based LIS marketing, etc.d LIS marketing, etc.
CHF 153.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V301:
Libri-Titel folgt in ca. 2 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Koontz, Christie (Hrsg.) / Massisimo, Angels (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-11-028086-9
- EAN: 9783110280869
- Produktnummer: 12923000
- Verlag: Gruyter, de Saur
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2013
- Seitenangabe: 423 S.
- Masse: H23.6 cm x B16.0 cm x D2.8 cm 782 g
- Reihenbandnummer: 159
- Gewicht: 782
Über den Autor
Dinesh K. Gupta, Vardhaman Mahaveer Open University, Kota, India; Christie Koontz, Florida State University, Florida, USA and Angels Massisimo, University of Barcelone, Spain Barcelone, Spain
2 weitere Werke von Dinesh K. (Hrsg.) Gupta:
Bewertungen
Anmelden