Produktbild
Michael Jacobson

Marketing Madness

A Survival Guide For A Consumer Society

Ebook (PDF Format)

In 1983, Reese's Pieces made their debut on the silver screen, gobbled up by that lovable alien ET, and sales of the candy shot up instantly by 66 percent. Reebok has sponsored the U.S. Olympic team-and the Russian team, as well! The British Boy Scouts sell space on their merit badges to advertisers. Michael Jacobson, founder of the Washington, D.C

CHF 46.45

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-429-70025-5
  • EAN: 9780429700255
  • Produktnummer: 30601138
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 262 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 105'320 KB
  • Auflage: 1. Auflage

Über den Autor


Michael F. Jacobson is co-founder of the Center for the Study of Commercialism and executive director of the Center for Science in the Public Interest. Jacobson is also author or co-author of What Are We Feeding Our Kids, Marketing Disease to Hispanics, and many other books and reports. Laurie Ann Mazur writes on issues of environmental and social justice.

34 weitere Werke von Michael Jacobson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.