Produktbild
Helga R. (Hrsg.) Gudmundsdottir

The Routledge Companion to Interdisciplinary Studies in Singing, Volume II: Education

Ebook (PDF Format)

The Routledge Companion to Interdisciplinary Studies in Singing, Volume II: Education examines the many methods and motivations for vocal pedagogy, promoting singing not just as an art form arising from the musical instrument found within every individual but also as a means of communication with social, psychological, and didactic functions. Presenting research from myriad fields of study beyond music-including psychology, education, sociology, computer science, linguistics, physiology, and neuroscience-the contributors address singing in three parts:Learning to Sing NaturallyFormal Teaching of SingingUsing Singing to TeachIn 2009, the Socia… Mehr

CHF 50.30

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Beynon, Carol (Hrsg.) / Ludke, Karen (Hrsg.) / Cohen, Annabel J. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-351-66871-2
  • EAN: 9781351668712
  • Produktnummer: 34128355
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 530 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 14'177 KB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 8 schwarz-weiße Fotos, 37 schwarz-weiße Zeichnungen, 10 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Helga R. Gudmundsdottir is Professor of Music Education at the University of Iceland, School of Education. Carol Beynon is Professor Emerita at Western University and Senior Artistic Director of the Amabile Boys & Men's Choirs of London, Canada. Karen Ludke is a Senior Lecturer in English Language at Edge Hill University, UK. Annabel J. Cohen is Professor of Psychology at the University of Prince Edward Island specializing in music cognition and is the initiator/director of the AIRS project.

2 weitere Werke von Helga R. (Hrsg.) Gudmundsdottir:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.