Produktbild
Michael Lang

Conjoint Analysis in Marketing Research

Fundamentals - Methods - Applications - Critical assessment

Buch

Seminar paper from the year 2011 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 1,3, AKAD University of Applied Sciences Stuttgart, language: English, abstract: Conjoint analysis has become one of today's most widelyused marketing research tools.It goes beyond simple surveys, providing a more realistic approach to understanding customers attitudes, opinions, and behaviors.(Orme, 2010, p. 7)The author Orme (2010, p. 7) emphasises in his book the growing popularity of conjoint analysis in marketing research. According to Orme (2010, p. 1) the consumer preferences are changing constantly with an in… Mehr

CHF 21.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-640-83074-9
  • EAN: 9783640830749
  • Produktnummer: 11024748
  • Verlag: GRIN Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 32 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.7 cm x D1.0 cm 70 g
  • Auflage: 1. Auflage
  • Gewicht: 70

100 weitere Werke von Michael Lang:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.