Neuroeconomics
This book represents one of the cornerstones of the series Studies in Neuroscience, Psychology and Behavioral Economics. It is divided into eight sections, starting with an introduction to neuroeconomics followed by an overview of frequently applied experimental paradigms (games) in neuroeconomics research. Furthermore, it addresses the molecular basis of human decision making, environmental/situational factors and social contexts influencing human decision making, as well as translational and developmental/clinical approaches to neuroeconomics. In closing, a paper on neuro-marketing demonstrates how knowledge from neuroeconomics research can…
Mehr
CHF 179.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Reuter, Martin (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-642-35922-4
- EAN: 9783642359224
- Produktnummer: 15266544
- Verlag: Springer Berlin Heidelberg
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2016
- Seitenangabe: 524 S.
- Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D3.4 cm 945 g
- Auflage: 1st ed. 2016
- Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
- Gewicht: 945
11 weitere Werke von Christian (Hrsg.) Montag:
Bewertungen
Anmelden