Produktbild
Christian (Hrsg.) Montag

Neuroeconomics

Buch

This book represents one of the cornerstones of the series Studies in Neuroscience, Psychology and Behavioral Economics. It is divided into eight sections, starting with an introduction to neuroeconomics followed by an overview of frequently applied experimental paradigms (games) in neuroeconomics research. Furthermore, it addresses the molecular basis of human decision making, environmental/situational factors and social contexts influencing human decision making, as well as translational and developmental/clinical approaches to neuroeconomics. In closing, a paper on neuro-marketing demonstrates how knowledge from neuroeconomics research can… Mehr

CHF 179.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Reuter, Martin (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-642-35922-4
  • EAN: 9783642359224
  • Produktnummer: 15266544
  • Verlag: Springer Berlin Heidelberg
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 524 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D3.4 cm 945 g
  • Auflage: 1st ed. 2016
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 945

11 weitere Werke von Christian (Hrsg.) Montag:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.