Produktbild
Marcus Schmidt

Marketing Research

An International Approach

Ebook (PDF Format)

Marketing Research: An International Approach is a comprehensive text written with the decision-maker in mind. It is written from the perspective of the firm conducting marketing research in the national and international markets irrespective of its country of origin. This tools-oriented book shows how international marketing managers can transform existing (Secondary) and newly collected (primary) data into useful information.This is a comprehensive and advanced marketing research book that offers an analytical and decision-oriented framework of the subject. This book looks at firms conducting market research in the national and internationa… Mehr

CHF 56.75

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Hollensen, Svend
  • ISBN: 978-1-4058-7020-7
  • EAN: 9781405870207
  • Produktnummer: 31731883
  • Verlag: Pearson HigherEducation
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 632 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 21'606 KB

17 weitere Werke von Marcus Schmidt:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.