MKTG2
Asia Pacific Edition
Offers a fresh approach to learning the principles of marketing. Continuing to pave a way to both teach and learn, this book is designed to truly connect with busy, tech-savvy student. It delivers an approach to give students what they need and want in a text.
CHF 125.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V136:
Neuauflage/Nachdruck unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Lamb, Charles (Texas Christian University) / Hair, Joe (University of Southern Queensland) / Summers, Jane (University of Southern Queensland) / Summers, Jane (University of Texas, Arlington)
- ISBN: 978-0-17-019356-6
- EAN: 9780170193566
- Produktnummer: 15519368
- Verlag: Cengage Learning EMEA
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2012
- Seitenangabe: 264 S.
- Masse: 718 g
- Auflage: 2 ed
- Gewicht: 718
- Sonstiges: Tertiary Education (US: College)
Über den Autor
122853080
3 weitere Werke von Joe (Louisiana State University) Hair:
Bewertungen
Anmelden