Thomas Young
Winning the Website War
Four Steps to Marketing Success
Ebook (EPUB Format)
Smart business leaders and managers know that companies with excellent processes get better results. Yet, most companies fail to follow a proven process or system for marketing on the Internet. Winning the Website War introduces business leaders to a Four-Step Process for getting results from their web marketing efforts. Discover how a company website and the Internet can drive success or failure when it comes to increasing sales, getting more leads, and retaining customers and clients.
CHF 24.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
- ISBN: 978-1-941870-09-9
- EAN: 9781941870099
- Produktnummer: 22564274
- Verlag: Indie Books International
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2014
- Seitenangabe: 0 S.
- Plattform: EPUB
- Masse: 1'409 KB
99 weitere Werke von Thomas Young:
Four Steps to Marketing Success
Ebook (PDF Format)
CHF 39.35
Four Steps to Marketing Success
Ebook (EPUB Format)
CHF 39.35
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.