Produktbild
Russell W. (Hrsg.) Belk

Research in Consumer Behavior

Buch

Volume 10 of Research in Consumer Behavior presents a wide range of cutting edge consumer behavior research using both quantitative and qualitative research methods. The topics addressed include self-gifts, souvenirs, grocery coupon proneness, socialization, acculturation, tattooing, possession attachment, consumer decision making, information acquisition, and meaning making through consumption. As this rich set of topics suggests, this is a volume that will interest academics, practitioners, and students of consumer behavior. The book is international in scope and uses a qualitative and quantitative approach to consumer behavior research.

CHF 189.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-7623-1304-4
  • EAN: 9780762313044
  • Produktnummer: 2511603
  • Verlag: Emerald Group Publishing Limited
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 286 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D2.0 cm 598 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 598

27 weitere Werke von Russell W. (Hrsg.) Belk:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.