Produktbild
Carlos M (Hrsg.) Coria-Sánchez

Mexican Business Culture

Essays on Tradition, Ethics, Entrepreneurship and Commerce and the State

Buch

Western business owners and managers are increasingly interested in doing business in Mexico. Yet few have thoroughly investigated the country's business climate and culture. This collection of new essays by contributors who work in and research the business culture of Mexico takes a combined academic and real-world look at the country's vibrant and dynamic commerce. Topics include business and the government, conceptions of time, Mexican entrepreneurialism and the place of women in business. Instructors considering this book for use in a course may request an examination copy here.

CHF 45.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Hyatt, John T (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4766-6308-1
  • EAN: 9781476663081
  • Produktnummer: 18798636
  • Verlag: McFarland and Company, Inc.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 204 S.
  • Masse: H25.4 cm x B17.8 cm x D1.1 cm 395 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 395

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.