Produktbild
Christian Weiß

The influence of brands and images on the financial performance - An empirical investigation of the EuroStoxx 50

Ebook (PDF Format)

Diploma Thesis from the year 2007 in the subject Business economics - Banking, Stock Exchanges, Insurance, Accounting, grade: 2,3, University of Regensburg, 41 entries in the bibliography, language: English, abstract: There are many consultancies, for example, Interbrand, Brand Finance or Batten, Barton, Durstine & Osborn (BBDO) that create annual lists of companies ranked by their brand value. Over the years, these popular rankings have become more and more relevant to companies because they are of the opinion that they can thereby increase their degree of popularity. Therefore, an interesting question arises: Is there any connection bet… Mehr

CHF 11.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-638-62556-2
  • EAN: 9783638625562
  • Produktnummer: 12855760
  • Verlag: Grin Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 68 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'062 KB

30 weitere Werke von Christian Weiß:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.