Produktbild
Craig Smith

Presidential Campaign Communication

Buch

The second edition of Presidential Campaign Communication is designed to help readers understand and appreciate how the people of the United States use human communication to select their presidents. It explores presidential politics as one of the things about which Americans talk, thereby building relationships, redefining communities, and shaping public identities and priorities.Fully revised and updated throughout, the book's twelve chapters build on its original argument and examples to highlight four key themes:Presidential campaigns are communication ? evolving constitutional requirements and the Digital Age create a rhetorical puzzle f… Mehr

CHF 41.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-7456-8023-1
  • EAN: 9780745680231
  • Produktnummer: 17323637
  • Verlag: Polity Pr
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 320 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.8 cm x D2.3 cm 612 g
  • Auflage: 2. A.
  • Gewicht: 612

Über den Autor


Craig Allen Smith is Professor Emeritus of Communication at North Carolina State University

100 weitere Werke von Craig Smith:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.