Produktbild
Robert S. Littlefield

Integrated Marketing Communications in Risk and Crisis Contexts

A Culture-Centered Approach

Ebook (EPUB Format)

Integrated Marketing Communications in Risk and Crisis Contexts is part of the Lexington Books Integrated Marketing Communication (IMC) series. The authors present a culture centered model for examining risk and crisis communication within the context of IMC to provide a more robust understanding of myriad cultural variables affecting the perception of risk and crisis messages and the means by which these messages are processed by different publics, particularly multicultural and international groups. While the conceptualization of what constitutes IMC has been broad, from the perspective of risk and crisis communication, the focus is quite s… Mehr

CHF 54.15

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Sellnow, Deanna D. / Sellnow, Timothy L.
  • ISBN: 978-1-79361-878-8
  • EAN: 9781793618788
  • Produktnummer: 35739219
  • Verlag: Lexington Books
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 210 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 5'155 KB

Über den Autor


By Robert S. Littlefield; Deanna D. Sellnow and Timothy L. Sellnow

3 weitere Werke von Robert S. Littlefield:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.