Produktbild
Lynn (Hrsg.) Bell

Framing Research on Technology and Student Learning in the Content Areas

Implications for Educators

Ebook (EPUB Format)

This book is a result of collaboration between NTLS and SITTE.Framing Research is targeted at individuals or small teams of educational researchers who are interested in conducting high quality research addressing the effects of technology-enhanced instruction on student learning. The book summarizes and unpacks the methodologies of a variety of research studies, each situated in the context of school subject areas, such as science, mathematics, social studies, and English/language arts, as well as in the contexts of reading education, special education, and early childhood learning. Taken together, the analyses provide guidance on the design… Mehr

CHF 56.10

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Schrum, Lynne (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-60752-868-5
  • EAN: 9781607528685
  • Produktnummer: 21433869
  • Verlag: Information Age Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 193 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 1'321 KB

3 weitere Werke von Lynn (Hrsg.) Bell:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.