Produktbild
Susan Tyler (Hrsg.) Eastman

Research in Media Promotion

Ebook (PDF Format)

Eastman has assembled this exemplary volume to spotlight media promotion and to examine current research on the promotion of television and radio programs. The studies included here explore various types of promotion and use widely differing methods and approaches, providing a comprehensive overview of promotion research activities. Chapters include extensive literature reviews, original research, and discussion of research questions for subsequent study. Research in Media Promotion serves as a benchmark for the current state of promotion research and theory, and establishes the role of promotion as a primary factor affecting audience size.… Mehr

CHF 50.95

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-135-66537-1
  • EAN: 9781135665371
  • Produktnummer: 17018111
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2000
  • Seitenangabe: 384 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 4'233 KB

3 weitere Werke von Susan Tyler (Hrsg.) Eastman:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.