Jay Conrad Levinson
Guerrilla Marketing Excellence: The 50 Golden Rules for Small-Business Success
Buch
From the author of the best-selling Guerrilla Marketing series, here is the received wisdom by the 'guerrilla guru' Jay Conrad Levinson in the form of 50 basic truths that can make or break your company. This newest addition takes the reader a step beyond do-it-yourself marketing guides and explains how to do it with excellence.
CHF 22.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-395-60844-9
- EAN: 9780395608449
- Produktnummer: 9220179
- Verlag: Mariner Books
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1993
- Seitenangabe: 224 S.
- Masse: H22.6 cm x B15.0 cm x D1.3 cm 340 g
- Auflage: None
- Gewicht: 340
84 weitere Werke von Jay Conrad Levinson:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.