Produktbild
Kristine. Beuret

Marketing in Local Government

Buch

This book examines the contradictory outcomes of the exposure of the public sector to competitive forces. Posing and discussing many questions, the relationship between competition, the marketing approach, consumers and citizens is reviewed. Marketing, Competition and the Public Sector will help you to:understand the issues raised by the introduction of market forces into the public sector identify the major threats and opportunities of operating in a competitive environment discover how a customer driven culture can be developed learn from practical examples drawn from across the public sector

CHF 30.30

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Hall, Roger. / Clarke, Michael.(E / Stewart, John.(Edit
  • ISBN: 978-0-273-62616-9
  • EAN: 9780273626169
  • Produktnummer: 25017636
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1998
  • Seitenangabe: 176 S.
  • Masse: 490 g
  • Gewicht: 490

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.