Produktbild
Pearce, Professor Philip (Foundation Professor of Tourism, Distinguished Professor, College of Business, Law & Governance,, James Cook University, Australia) (Hrsg.)

Tourism's New Markets

Drivers, details and directions

Buch

With contributions from international experts in the field, this volume provides a research-led perspective to explore and understand emerging markets and segments and develop a new research framework. A must have volume for higher level undergraduates, graduate students and practitioners in the fields of tourism.

CHF 59.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Correia, Antonia (Universidade do Algarve, Portugal) (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-911635-63-5
  • EAN: 9781911635635
  • Produktnummer: 34332609
  • Verlag: Goodfellow Publishers Limited
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Masse: H15.5 cm x B23.4 cm x D2.5 cm 526 g
  • Abbildungen: 40 Figures
  • Gewicht: 526
  • Sonstiges: Professional & Vocational

1 weiteres Werk von Pearce, Professor Philip (Foundation Professor of Tourism, Distinguished Professor, College of Business, Law & Governance,, James Cook University, Australia) (Hrsg.):


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.