Produktbild
Arch G. (Hrsg.) Woodside

Tourism-Marketing Performance Metrics and Usefulness Auditing of Destination Websites

Buch

Provides specific answers to hard questions about how to create valid metrics to measure the effectiveness of tourism advertising and the usefulness of destination marketing websites. In this title, several authors undertake information-usefulness audits on DMO (destination management office) websites and provide practical check lists.

CHF 192.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-84950-900-8
  • EAN: 9781849509008
  • Produktnummer: 8257880
  • Verlag: Emerald Group Publishing Limited
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 178 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D1.4 cm 440 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 440

46 weitere Werke von Arch G. (Hrsg.) Woodside:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.