Arch G. (Hrsg.) Woodside
Tourism-Marketing Performance Metrics and Usefulness Auditing of Destination Websites
Buch
Provides specific answers to hard questions about how to create valid metrics to measure the effectiveness of tourism advertising and the usefulness of destination marketing websites. In this title, several authors undertake information-usefulness audits on DMO (destination management office) websites and provide practical check lists.
CHF 192.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-84950-900-8
- EAN: 9781849509008
- Produktnummer: 8257880
- Verlag: Emerald Group Publishing Limited
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2010
- Seitenangabe: 178 S.
- Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D1.4 cm 440 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 440
46 weitere Werke von Arch G. (Hrsg.) Woodside:
Ebook (PDF Format)
CHF 222.50
Ebook (PDF Format)
CHF 160.60
Ebook (EPUB Format)
CHF 161.25
Ebook (EPUB Format)
CHF 185.75
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.