Produktbild
Léo-Paul (Hrsg.) Dana

Entrepreneurship and Management in an Islamic Context

Buch

The aim of this volume is to explore entrepreneurship and business from the perspective of Islamic principles, which are usually based on collaboration, teamwork, generosity and altruism. The contributions deal with the confluence of Islamic Principles with entrepreneurial and business ownership characteristics; resource use by entrepreneurs; means of entrepreneurial success, and ethics and social responsibility.

CHF 179.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Gërguri-Rashiti, Shqipe (Hrsg.) / Ramadani, Veland (Hrsg.) / Ratten, Vanessa (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-39677-4
  • EAN: 9783319396774
  • Produktnummer: 19883699
  • Verlag: Springer International Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 268 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D2.0 cm 571 g
  • Auflage: 1st ed. 2017
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 571

Über den Autor


117896752

25 weitere Werke von Léo-Paul (Hrsg.) Dana:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.