Léo-Paul (Hrsg.) Dana
Entrepreneurship and Management in an Islamic Context
Buch
The aim of this volume is to explore entrepreneurship and business from the perspective of Islamic principles, which are usually based on collaboration, teamwork, generosity and altruism. The contributions deal with the confluence of Islamic Principles with entrepreneurial and business ownership characteristics; resource use by entrepreneurs; means of entrepreneurial success, and ethics and social responsibility.
CHF 179.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Gërguri-Rashiti, Shqipe (Hrsg.) / Ramadani, Veland (Hrsg.) / Ratten, Vanessa (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-319-39677-4
- EAN: 9783319396774
- Produktnummer: 19883699
- Verlag: Springer International Publishing
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2016
- Seitenangabe: 268 S.
- Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D2.0 cm 571 g
- Auflage: 1st ed. 2017
- Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
- Gewicht: 571
Über den Autor
117896752
25 weitere Werke von Léo-Paul (Hrsg.) Dana:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.