Marketing Innovations for Sustainable Destinations
A collection of groundbreaking and stimulating chapters that explore innovative marketing operations, interactions and experiences, illustrating how each contributes to the sustainable development of destinations.
CHF 139.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Kozak, Metin (Professor, Mugla University, Mugla, Turkey) (Hrsg.) / Andreu, Luisa (Associate Professor of Marketing, University of Valencia, Spain) (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-906884-05-5
- EAN: 9781906884055
- Produktnummer: 33459274
- Verlag: Goodfellow Publishers Limited
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2009
- Seitenangabe: 352 S.
- Masse: H24.3 cm x B17.1 cm x D2.6 cm 676 g
- Abbildungen: 25 Figures
- Gewicht: 676
- Sonstiges: Postgraduate, Research & Scholarly
Bewertungen
Anmelden