Produktbild
Julian P. T. (Hrsg.) Higgins

Cochrane Handbook for Systematic Reviews of Interventions

Ebook (PDF Format)

The revised edition of the Handbook offers the only guide on how to conduct, report and maintain a Cochrane Review The second edition of the Cochrane Handbook for Systematic Reviews of Interventions contains essential guidance for preparing and maintaining Cochrane Reviews of the effects of health interventions. Designed to be an accessible resource, the Handbook will also be of interest to anyone undertaking systematic reviews of interventions outside Cochrane, and many of the principles and methods presented are appropriate for systematic reviews addressing research questions other than effects of interventions. This fully updated edition c… Mehr

CHF 63.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Thomas, James (Hrsg.) / Chandler, Jacqueline (Mithrsg.) / Li, Tianjing (Mithrsg.) / Cumpston, Miranda (Mithrsg.) / Page, Matthew J. (Mithrsg.) / Welch, Vivian A. (Mithrsg.)
  • ISBN: 978-1-119-53661-1
  • EAN: 9781119536611
  • Produktnummer: 32681287
  • Verlag: Wiley-Blackwell
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 728 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 6'085 KB
  • Auflage: 2. Aufl.

Über den Autor


Julian P. T. Higgins is Professor of Evidence Synthesis at Bristol Medical School, University of Bristol, UK. He has worked in methods for systematic review and meta-analysis for over 25 years and acts as Senior Methods Advisor to Cochrane. James Thomas is Professor of Social Research and Policy at the EPPI-Centre, UCL Institute of Education. He has broad interests in systematic review methodology and tools and is Director of the Systematic Reviews Facility for the Department of Health, England.

1 weiteres Werk von Julian P. T. (Hrsg.) Higgins:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.